CFD-urile sunt instrumente complexe și implică un risc ridicat de a pierde bani rapid ca urmare a efectului de levier. 67% dintre conturile investitorilor persoane fizice pierd bani atunci când tranzacționează cu CFD-uri prin intermediul acestui furnizor. Îți recomandăm să te asiguri că înțelegi cum funcționează CFD-urile și că îți poți asuma riscul ridicat de a pierde bani.

Facebook elimină interdicția pentru Ad-uri despre criptomonede

Facebook elimină interdicția pentru Ad-uri despre criptomonede

Facebook face o schimbare de 180 de grade în ceea ce privește politica prohibitivă de a interzice reclamele din zona de cryptocurrency. Practic Facebook a decis sa permită Adurile care fac referire la criptomonede. Pastrează în schimb interdicția legată de ICO.

Facebook și-a actualizat politica de a permite publicarea  de criptomonde, în timp ce își menține interdicția de a promova ofertele inițiale de monede (ICO). Totul a fost menționat într-un comunicat preluat de publicația coinTelegraph.

Facebook face o mutare istorică în legătură cu criptomonedele

Se pare că decizia vine după mai multe discuții. Compania a căutat cea mai bună modalitate de a elimina interdicția sa generală privind publicitatea în legătură cu piața de cryptocurrency.

Reprezentanții Facebook au analizat în ultimele luni mai mulți parametrii. Au ajuns la concluzia că e relevant să permită anumite anunțuri. În aceeași măsură va exista un organism de control care se va asigura că anunțurile respective sunt sigure.

POLITICA FACEBOOK VA FI ACTUALIZATA. INCEPE O NOUA ERA

Politica recent actualizată cere agenților de publicitate care doresc să difuzeze anunțuri pentru produse și servicii de tip criptocurrency să urmărească atent, procedura.

Astfel, ca reclama să fie viabilă, cei interesați trebuie să trimită o aplicație care să permită companiei Facebook să evalueze eligibilitatea acestora. Solicitanții sunt instruiți să includă “orice licențe pe care le-au obținut, indiferent dacă sunt tranzacționate pe o bursă publică și alte informații publice relevante despre activitatea lor”.

Având în vedere aceste restricții, Facebook admite că “nu oricine dorește să facă publicitate va fi capabil să facă acest lucru”. Compania declară că va asculta de feedback și, dacă este necesar, își va revizui politica în timp.

De asemenea, reprezentanții Facebook declară că va continua să “studieze” tehnologia care stă la baza criptomonedelor, pe măsură ce își continuă dezvoltarea politicii.

CONTEXT

Facebook a introdus interdicția în ianuarie 2018. Motivul? Atunci a spus că regula a fost concepută pentru a împiedica “anunțurile care promovează produse și servicii financiare care sunt frecvent asociate cu practici de promovare înșelătoare “.

Decizia Facebook a venit ca parte a scopului său de a proteja utilizatorii de fraude și furt. Totuși, interdicția a generat încă de atunci controverse. Motivul? Investitorii și cei pasionați de criptomonede au văzut totul ca pe o politică anti-democratică și deloc normală într-o piață liberă concurențială. Decizia chiar a declanșat scandal la anumite vârfuri din industrie.

Liderii din industria financiară s-au pronunțat public împotriva noii politici a Facebook. Grupurile globale de criptocurrency din Rusia și Asia s-au enervat. Ele au depus, de asemenea, tot felul de petiții împotriva Facebook  și a politicii sale prohibitive.

În acel moment, Facebook a subliniat că politica sa inițială a fost gandita altfel. Tocmai pentru a permite companiei să mărească măsurile de detectare și de prevenire a promotorilor fără scrupule.

GOOGLE și TWITTER au avut perioade în care au interzis tot ce era legat de cryptocurrency

Blocarea anunțurilor din sfera crypto de către Google și Twitter a fost de asemenea o decizie controversată. Ele au urmat exemplul Facebook cu propriile lor interdicții. S-au aliniat privind reclamele la criptomonede cam în aceeași perioadă în care a făcut și Facebook anunțul public.

Rămâne de văzut dacă acești giganți vor păstra aceste idei. Să nu uităm că profitul lor este generat în mare parte din vânzarea de reclame. Sunt șanse ca ei să își revizuiască și mai bine politicile.

Cu toate acestea, în condițiile în care autoritățile de reglementare au devenit mai proactive și mai vocale cu privire la legile cu privire la valorile mobiliare, lucrurile vor evua încet.

Ceea ce este important este următorul aspect. Confuzia cu privire la companiile din zona de cryptocurrency și ICO-urile din industrie se estompează extrem de mult. Nimic nu mai seamănă cu nebunia de la sfârșitul anului 2017 și începutul anului 2018.

Sursa: https://cointelegraph.com/

Investițiile în criptoactive nu sunt reglementate în unele țări ale UE. Fără protecție a consumatorului. Capitalul dumneavoastră este în pericol. 78% dintre conturile investitorilor persoane fizice pierd bani atunci când tranzacționează cu criptoactive prin intermediul acestui furnizor. Îți recomandăm să te asiguri că înțelegi cum funcționează criptoactive și că îți poți asuma riscul ridicat de a pierde bani.