Latest Crypto Fear & Greed Index

Protocolul Atlas promite rezolvarea problemelor legate de GDRP în blockchain

P

Atlas Protocol (atlasp.io) este un protocol de marketing care folosește token-uri. Protocolul vizează rezolvarea problemelor majore în cripto-marketing, cum ar fi securitatea și confidențialitatea datelor utilizatorilor, folosind tehnologia blockchain. Protocolul vrea să elimine toate problemele cauzate de GDRP.

Protocolul Atlas promite rezolvarea problemelor legate de GDRP în blockchain

Cu ce se diferențiază Atlas față de ceea ce există în prezent pe piață?

Spre deosebire de companiile tradiționale de tehnologie publicitară, Protocolul Atlas încearcă să acorde utilizatorilor protecție deplină și accesul la informație transparentă prin intermediul descentralizării. Fiind implementat pe blockchain, protocolul Atlas va fi pe deplin transparent pentru utilizatori, spre deosebire de setarea „data blackhole” care caracterizează peisajul industrial actual dominat de giganți digitali.

Atlas Protocol solicită întotdeauna consimțământul utilizatorilor pentru stocarea datelor și prelucrarea datelor. Construit în proiectarea sa principală, Protocolul Atlas va folosi doar date publice și de utilizator consimțite pentru direcționarea în marketing. Acesta permite întotdeauna utilizatorilor să aibă opțiunea de a alege ce date să fie partajate sau chiar să nu partajeze deloc date.

CONTEXT – GDPR, încă o miză puternică în zona securității datelor cu caracter personal

GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor) este un regulament al Uniunii Europene privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private. După patru ani de pregătire și dezbatere, legea a fost aprobată în cele din urmă de Parlamentul Uniunii Europene la 14 aprilie 2016 și a intrat în vigoare în cele 28 de state membre ale UE în 25 mai 2018.

Legea reglementează companiile care colectează, stochează sau prelucrează o cantitate mare de date de la rezidenții din UE. GDPR cere companiilor să fie mai deschise și mai transparente cu privire la datele pe care le posedă și cu cine împărtășesc datele. Utilizatorii trebuie să aibă opțiunea de a șterge definitiv datele lor de pe serverele companiilor.

În plus, companiile trebuie să notifice utilizatorii în termen de 72 de ore dacă există încălcări ale datelor. Dacă companiile încalcă această lege, ar putea plăti până la 20 de milioane de euro sau 4% din veniturile globale anuale ale companiei, oricare dintre acestea este mai mare.

Care a fost impactul GDPR

Multe companii IT de mari dimensiuni, cum ar fi Facebook și Google, și-au actualizat politicile de confidențialitate și termenii de serviciu pentru a se conforma acestui regulament. Cu toate acestea, modelele de afaceri ale acestor companii se bazează pe datele pe care le colectează de la baza lor masivă de utilizatori. Limitarea utilizării datelor va avea un impact semnificativ pe termen lung asupra modelelor și operațiunilor de afaceri ale multor companii din industria IT.

Cum ajută protocolul ATLAS?

Tehnologia Blockchain prezintă o alternativă promițătoare față de modul tradițional de colectare și prelucrare a datelor. Din cauza caracteristicii pseudo-anonime a blocului, este mult mai greu să se conecteze anumite înregistrări de tranzacții cu un anumit utilizator. Ca urmare, companiile nu pot analiza comportamentul utilizatorilor și nu promovează marketingul țintă utilizând datele pseudo-anonime.

Cum funcționează Protocolul Atlas?

Atlas Protocol nu împărtășește datele utilizatorilor cu intermediari. Deși blocul este pseudo-anonim, există totuși o posibilitate. O portiță prin care hackerii pot deduce originea datelor. Cum? Printr-un program indirect de analiză a datelor legate de adresele hash.

Prin urmare, Protocolul Atlas va cripta, de asemenea, conținutul de marketing și lista țintă de marketing pentru a proteja în continuare datele utilizatorilor. În acest fel, se poate asigura că numai utilizatorii vizați pot vedea conținutul de marketing adecvat.

În plus, Protocolul Atlas intenționează să compenseze utilizatorii pentru generarea de date în cadrul rețelei lor. Cu ajutorul programului de stimulare a utilizatorilor, utilizatorii pot alege să împartă sau să nu împartă datele cu Protocolul Atlas. Cei care vor alege să împartă vor primi pentru recompense de tip token. Prin introducerea stimulentelor utilizatorilor, Protocolul Atlas își propune să devină primul sistem.

Vorbim practic de primul sistem de marketing care leagă utilizatorul final în ciclul economic. Astfel, prin Atlas consumatorul primește recompensă pentru a ajuta la construirea unui ecosistem mai bun. Practic, fiecare participant este parte activă din sistem.

Cum va funcționa sistemul și câte țări îl vor adopta, se va vedea în viitor.

Sursa: https://ambcrypto.com

Discută cu alți pasionați de criptomonede pe

Grupul Criptomonede Romania

Învață cum să investești în CriptoMonede

→ Nu ai investit încă în criptomonede? Vezi platforma recomandată de către criptomonitor.ro și acreditată de către instituții financiare din Europa

Despre autor

Bogdan Daradan
Bogdan Daradan

Peste 18 ani de mass-media: presa scrisa, televiziuni nationale, posturi locale de radio. Peste 9 ani de jurnalism online – blogging, publishing si proiecte in social media, peste cinci ani de coaching si mentorat in jurnalism, comunicare, PR si marketing.

Comentarii recente

Echipa Bitcoin Core a lansat un patch pentru a proteja BTC

Fii la curent cu cele mai importante stiri

Aprope ai terminat. Acum te rog sa verifici emailul si sa confirmi abonarea

Pin It on Pinterest

Distribuie articolul

Partajați acest articol cu prietenii tăi!