Prețuri în timp real

1
Bitcoin
Bitcoin
$7,406.77
-0.36%
2
Ethereum
Ethereum
$464.98
1.74%
3
XRP
XRP
$0.4540
-0.10%
4
Bitcoin Cash
Bitcoin Cash
$792.01
0.50%
5
EOS
EOS
$8.129
0.76%
6
Stellar
Stellar
$0.2894
3.37%
7
Litecoin
Litecoin
$84.652
0.73%
8
Cardano
Cardano
$0.1670
-1.52%
9
IOTA
IOTA
$1.0143
2.26%
11
TRON
TRON
$0.036024
1.42%
13
Monero
Monero
$131.22
-3.34%

Sausalitos Coin, o criptomonedă lansată de un brand horeca din Germania

S

Brandul Sausalitos din zona de Horeca din Germania, cu peste 4 milioane de vizitatori anual, 42 de restaurante si alte 900 de unități din zona Horeca pe teritoriul Germaniei, a lansat un program de recompense de loialitate bazat pe blockchain. Vorbim practic de o criptomonedă lansată de un lanț de restaurante și baruri din Germania.

Sausalitos Coin, care respectă cerințele ERC20, va fi oferit prin intermediul infrastructurii noului partener al lui Sausalitos qiibee, o soluție plug-and-play pentru recompense în rețeaua Ethereum.

Sausalitos Coin, o criptomonedă lansată de un brand horeca din Germania

Cum funcționează criptomoneda?

Clienții care descarcă aplicația vor primi criptomonede în magazin.  Cu fiecare achiziție prin scanarea unui cod QR pot apoi să schimbe token-urile pentru bani, sau în alte criptomonede.

Ideea recompenselor de loialitate prin intermediul blockchain este una interesantă – în cazul qiibee, mărcile achiziționează mărci QBX pe schimburile de cryptocurrency pentru a declanșa un contract de tip smart.

Acest contract creează token-uri de loialitate. Sausalitos și Lattesso sunt exemple de companii care lucrează cu programul, iar tokenurile lor sunt legate de valoarea QBX.

Cocktail-barurile din lanțul Sausalitos poate alege să promoveze o anumită băutură în timpul unor promoții HAPPY-HOUR și să recompenseze clienții cu token-uri, precum și să ceară să cumpere token-uri la schimb.

Sausalitos revoluționează sectorul Horeca

CCN a vorbit cu directorul executiv al companiei Sausalitos, care a explicat motivul mutării la tehnologia blockchain. Christoph Heidt, CEO Sausalitos, a declarat pentru CCN că firma căuta „ceva inovator” pentru programul de recompensare al clienților.

„Blockchain-ul oferă multe opțiuni pentru noi, inclusiv opțiunea pentru clienții noștri loiali de a trece la utilizarea de cryptomonede. Trebuia doar să găsim partenerul potrivit și serios pentru acest lucru și am constatat că asta funcționează cu sistemul de loialitate elvețian qiibee „.

Aceasta va fi o combinație de opțiuni care va oferi clienților libertatea de a decide. Ei pot alege fie să rămână în lumea Sausalitos și să primească băuturi gratuite sau alte oferte, fie pot folosi monedele Sausalitos în lumea exterioară, fie cu alte mărci, fie își pot comercializa monedele Sausalitos pentru criptocurrency sau fiat „.

De la promoții în bar la valori în wallet

Gabriele Giancola, co-fondator și CEO al qiibee, a vorbit, de asemenea, cu CCN despre noul parteneriat și a vorbit despre aplicarea tehnologiei blockchain în industria Horeca.

„Blockchain-ul are potențialul de a revoluționa multe industrii diferite. Dacă ne uităm în mod special la industria de servicii alimentare, blockchain-ul ar putea avea un impact revoluționar. După cum putem vedea prin parteneriatul cu societatea Sausalitos, tehnologia blockchain are un potențial imens.

Vorbim de o perspectivă de marketing și vânzări. Totul are legătură cu programele de loialitate. Și cu manipularea datelor de la clienți. Gestionarea lanțului de aprovizionare este important. Totul e imporant de la determinarea vârstei, a calității, a originii și a urmăririi ingredientelor pentru alimente și băuturi. Vorbim de o altă zonă în care Blockchain-ul poate juca o influență importantă.

Acest lucru este deosebit de util pentru companiile multinaționale și va contribui la transformarea industriei de servicii alimentare „.

Sursa: https://www.ccn.com

Discută cu alți pasionați de criptomonede pe

Grupul Criptomonede Romania

Învață cum să investești în CriptoMonede

→ Nu ai investit încă în criptomonede? Vezi platforma recomandată de către criptomonitor.ro și acreditată de către instituții financiare din Europa

Despre autor

Bogdan Daradan
Bogdan Daradan

Peste 18 ani de mass-media: presa scrisa, televiziuni nationale, posturi locale de radio. Peste 9 ani de jurnalism online – blogging, publishing si proiecte in social media, peste cinci ani de coaching si mentorat in jurnalism, comunicare, PR si marketing.

Cele mai populare articole

Comentarii recente

Pin It on Pinterest

Distribuie articolul

Partajați acest articol cu prietenii tăi!